Thursday, July 29

Fall Cut-Outs



















As I was browsing through upcoming fall collections, it looks to me like cut-outs are everywhere. While I tend to stay away from anything that looks like it's been through more than some loving wear-and-tear, I do love the unexpected combination of rock-chic and gloriously feminine of some of these accessories. Below, a few of my favorites.




















Je feuilletais recemment les pages de mes magazines preferes pour decouvrir les collections de l'automne, et il me semble voir du decoupage partout. Alors non, pas du decoupage de grande maternelle, mais presque. Enfantin, mais si delicat qu'il est aussi elegant, et si feminin! J'ai l'habitude d'eviter les looks dechires, qui semblent avoir depasse depuis longtemps leur date d'expiration, mais cette annee j'adore la combinaison inattendue de ce look rock et chic, et girlie a la fois. Voici quelques-uns de mes coups de foudre!


[1] Christian Louboutin - Tinazata in Coffee
[2] Prada - Stitched bootie in Black
[3] Pierre Hardy - Cut-out bootie in Camel
[4] Alaia - Cut-out tote


Do you like the cut-out trend? What are YOUR favorites?
Que pensez-vous de cette mode? Quels sont VOS looks favoris?


xoLo


Photography Credits: Barney's [1,2]
Ana Clara Garmendia [4]
Pierre Hardy [3]

No comments: